Combi-sport

Mensen die verschillende sporten leuk vinden kunnen terecht bij de combi-sport. Volwassenen die een bepaalde tak van sport eens willen proberen zijn bij de combi-sport aan het juiste adres. Het is bedoelt voor zowel mannen als vrouwen van 18 jaar en ouder.

Combi-sport  is gestart in september 2015 met survivallessen in bos Ontwijk. Dit eerste blok startte met 6 deelnemers. In 2019 is de groep gegroeid naar 20 leden. Iedere 2 maanden wordt een andere sport aangeboden. Dit varieert van taekwondo tot stijldansen en van volleybal tot softbal. Daarnaast komen zumba, basketbal, korfbal, aqua fitness en highland games aan bod. Naast het lidmaatschap is het ook mogelijk om per module deel te nemen aan combi-sport. Een overzicht van de sporten die beoefend worden vind je o.a. in de dorpskrant en op de Facebook pagina. Waar mogelijk sporten we in eigen dorp. Soms wijken we uit naar een omliggend dorp voor een specifieke accommodatie zoals het zwembad en de softbalverening in Drachten.

Opzeggen van de combisport.
Het lidmaatschap opzeggen geschiedt per kwartaal.
Opzegging van het lidmaatschap kan slechts tegen het einde van een kalenderkwartaal en met
inachtneming van een opzegtermijn van 4 weken.
Je stuurt hiervoor een mail naar ledensvdonkerbroek@gmail.com.
Daarnaast breng je het secretariaat van de combisport op de hoogte.

Voor meer informatie kun je terecht bij:  Hilda Koopstra, Crista Nijholt of Elly Oosterhof.
Mailen kan naar info@combisport.svdonkerbroek.nl